@danieltosh Profile picture daniel tosh

@danieltosh

 4 months ago

the super sad #tosh premiere we shot back in march before the world went to shit airs tomorrow. you’ll laugh, you’ll cry, you’ll see pictures of your dead dogs. enjoy what many are calling tv’s most emotional moment ever. #seasonofmourning #castroisdead

 1,711  189  143

Replies

@Jhibbz03 Profile picture Jake Hibbert

@Jhibbz03

 4 months ago

@Geekrocker @danieltosh Idk if its true or not but supposedly he is gonna shop the show to other networks and services so there is some hope

 8  0  0
@Palazzo006 Profile picture Zack Palazzo

@Palazzo006

 4 months ago

@danieltosh Sorry for your loss buddy

 1  0  0
@Muchomando1 Profile picture Muchomando

@Muchomando1

 4 months ago

@danieltosh R.I.P. Castro

 2  0  0
@CheddaCheezHead Profile picture Fill-up

@CheddaCheezHead

 4 months ago

@danieltosh Y'all get picked up anywhere yet

 0  0  0
@benzothekidd Profile picture little pimp

@benzothekidd

 4 months ago

@danieltosh Tosh? I forgot you existed

 0  0  0

@danieltosh Daniel, we can make a new baby pup together 😘

 0  0  0
@karizombie Profile picture Kari 🖤👽

@karizombie

 4 months ago

@danieltosh 😭 awwww

 1  0  0
@notSharkk Profile picture Shark

@notSharkk

 4 months ago

@danieltosh I am here for this Daniel.

 1  0  0
@metstattoo Profile picture Deric

@metstattoo

 4 months ago

@danieltosh Oh no. Castro!

 1  0  0

"YOuRe CaNCElinG TwiTtEr oN TwiTTEr!" Yeah. Where else? Asides from YouTube. Also wouldn't it make sense to go to Twitter about the problems that they're causing? Just saying is all. #TwitterIsOverParty

 0  0  0

@laurenboebert 💥🍄💥🍄💥🍄💥🍄💥🍄💥

NY AG is closing in on Trump —

.....AND....

➡️ his tax lawyers just quit ⬅️

💥🍄💥🍄💥🍄💥🍄💥🍄💥
Ted Cruz #TwitterIsOverParty

 0  0  0

#TwitterIsOverParty LMAOOOO NY TIMES PELASEE

 0  0  0

#twitterisoverparty
WE FINALLY CANCELLING THE APP ITSELF 😭😭 have a cat though, maybe 2. Ik this news making you more depressed.

 0  0  0  Download

We have a winner of the all time dumbest hashtag ever. #TwitterIsOverParty🤔😜😂🤣
What's next you MAGA dumbasses?
#FaceBookIsOverParty on Facebook? 😂🤣

 0  0  0  Download